http://prinyourpajamas.com/ POSTITUS BLOGIST

Blogidest rääkides, tunnen end alati mugavalt. See on minu scene. Loen väga palju blogisid, ja kommunikatsiooniblogidest kitsamalt rääkides, alustasin nende lugemist enne sisseastumiskatseid. Ja imekombel loneguruumis istudes, ja kuulates hakkad mõtlema- “Oota, seda olen ma juba lugenud.” Ehk siis tänapäeval on info vahetus meeletult kiire, ja tegelikult leides õiged kanalid võib väga palju juurde õppida.

Mis puudutab mu lemmikut kommunikatsiooniblogi, siis selleks on PR in you Pajamas. Mulle meeldib kui asjadest räägitakse praktilises keeles. Raamatud on olulised, raamatud on praktika baas. Aga kellegi teise kogemusest õppida on hoopis midagi muud. Või veel parem- enda kogemusest.

Pr in your pajamas on selle koha pealt väga hea lugemismaterjal. Elena Varlee on PR tööstuse veteran, blogi ise on väga kerge, ning Elena suudab oma 2 dekaadi selles vallas väga lihtsalt ja arusaadavalt ära sõnastada.

Lemmik postitus on SEE

http://prinyourpajamas.com/ POSTITUS BLOGIST

Leave a Reply

