Kes ma olen ja mida ma ootan sellest kursusest?

Mäletan täpselt, kui läksin Tallinna Ülikooli vestlusele. Ma olin enesekindel, ma olen alati, sest inimesi ma ei karda. Mul on kommunikatsiooniõpilasena üks tohutu suur viga. Ja see viga on see, et ma ei loe ajalehti. Nüüd olen hakanud seda tegema, seoses uue töökohaga. Aga taaskord- mul on meeletu huvi selle vastu, mis maailmas toimub, kuid üsna väike huvi selle vastu, mis mu nina ees toimub. Sest see, mis toimub mujal tundub nii põnev. Minul on nüüdseks selge, mis suunal ma edasi tegutseda tahan, ja kuhu ma Tallinna Ülikoolist saadud bakalauruse kraadiga lähen. Ja see on seotud väga tugevalt rahvusvaheliste suhetega. See paelub mind.

Sellelt kursuselt loodan ma eelkõige saada rohkem teadmisi Eesti meediamaastikul toimuva kohta. Kuulata seda, mida teised inimesed arvavad mingitest muutustest ühiskonnas, ja teha seejärel enda järeldused. Sooviksin pigem rohkem arutada teemadel, kui teooriat õppida. Teooria on muidugi alus praktikale.

Aga ma olen uudishimulik inimene, kes tahab kõike teada.

Kes ma olen ja mida ma ootan sellest kursusest?

Leave a Reply

