KRIITILINE REFLEKTSIOON TEHTUD TÖÖDELE

Kriitiline reflektsioon tehtud töödele

Kribinal-krabinal häkkisin sõbranna Facebooki sisse ja aeg-ajalt olengi petnud, ja seal lugemas käinud, et mida siis teised loevad.

Üldiselt on artikklid huvitavad. Eestis õnneks ei toimugi suuresti midagi põrutavat. Aga huvitavaid edulugusid jätkub. Võtame näiteks start-up turu: Wire, GrabCAD, Transferwise jne. Need on need lood, millest võiks rohkem rääkida. Eriti olen ma lummatud GrabCADist!

Väga palju käsitleti poliitikute sõnelusi, mis on kindlasti olulised, kuna tegemist on rahva saadikutega, ja need inimesed peaksid olema eeskujuks. Aga kohati anti tobedustele minu meelest liiga palju eetrit. Artikklid kippusid ka kordama. Olles ise Eesti meediaga alles suhtlema hakanud, leidsin, et olen kontrastiks ja lisan siia peamiselt inglise keelseid artikkleid.

Õppisin väga palju Eestis toimuva kohta. Mind on alati huvitanud vahejuhtumite puhul, mitte vahejuhtumi detailid, vaid inimeste reaktsioon. Ja seetõttu oli mul väga põnev lugeda, mida mu ülikoolikaaslased asjadest arvavad, ja üldiselt on tegu haritud inimestega, kes oskavad oma arvamusi põhjendada.

Keeruline oli minu jaoks selle kursuse puhul, see, et valida sai ühe artikkli. Mul on välja kujunenud oma hommikune “rituaal”, kus kohvi kõrvale peab lugema mõne huvitava artikkli. Ja seetõttu oli minu jaoks vast keerulisem valida see üks.

Minu jaoks ainuke miinus antud kursusel oli see, et keeruline oli inimeste postitatud artikkleid filtreerida. Palju kordus, ning ühes ruumis oli väga palju uut infot. Blogi ma parimaks lahenduseks ka ei pea, kuna siis on veel keerulisem jälgida, mida keegi kirjutab ja asjast arvab.

Üldiselt jäin põneva kursusega rahule, ja kindlasti soovitaksin seda igaühele, kes vähega kommunikatsiooniga seotud on.

KRIITILINE REFLEKTSIOON TEHTUD TÖÖDELE

Leave a Reply

